راهبردهای آموزش بالینی در پرستاری، ویرایش سوم ۲۰۱۰
Clinical Teaching Strategies in Nursing, Third Edition 2010

دانلود کتاب راهبردهای آموزش بالینی در پرستاری، ویرایش سوم ۲۰۱۰ (Clinical Teaching Strategies in Nursing, Third Edition 2010) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف)

نویسنده

Dr. Kathleen Gaberson, Dr. Marilyn Oermann

تعداد صفحه‌ها

456

نوع فایل

pdf

حجم

7 Mb

سال انتشار

2010

89,000 تومان

دانلود ۳۰.۰۰۰ کتاب پزشکی فقط با قیمت یک کتاب و ۹۹ هزار تومان !
توضیحات

معرفی کتاب راهبردهای آموزش بالینی در پرستاری، ویرایش سوم ۲۰۱۰

به نام خرید اساسی Doody’s 2013!

من این کتاب را به عنوان مقدمه ای برای مربیان جدید درگیر در آموزش بالینی توصیه می کنم. – مجله توسعه پرستاران و کارکنان

این کتاب درسی چارچوبی جامع برای برنامه ریزی، هدایت، و ارزیابی فعالیت های یادگیری برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری در محیط های بالینی ارائه می دهد.

این کتاب راهبردهای تدریس را ارائه می کند. ماژول های بالینی در یک محیط مراقبت های بهداشتی که به سرعت در حال تغییر هستند مؤثر و کاربردی هستند. طیفی از استراتژی های آموزشی را توصیف می کند که برای دوره هایی که مربی در محل با دانشجویان است، در دوره هایی که از مدرسان استفاده می کنند، در شبیه سازی مفید هستند. آزمایشگاه ها، و در محیط های آموزش از راه دور.

این کتاب نشان دهنده خط مقدم استراتژی های آموزشی، بررسی استفاده های نوآورانه از واقعیت مجازی، یادگیری مبتنی بر بازی، و مکان های غیر سنتی برای آموزش بالینی است. راهبردهای فراگیر فرهنگی، راه ها، که فناوری ها و استراتژی های موجود برای آموزش دانش آموزان دارای معلولیت را در بر می گیرد نیز مورد بحث قرار می گیرد.

کلید موضوعات:

  • انتخاب وظایف یادگیری بالینی
  • یادگیری خودراهبر فعالیت ها
  • روش موردی، مطالعه موردی و تورهای بزرگ
  • معاینه مربی پرستار بالینی شایستگی های اصلی برنامه درسی آزمون تفصیلی
  • استراتژی های ارزیابی و امتیازدهی برای وظایف مکتوب
  • مسائل اخلاقی و حقوقی در آموزش بالینی

با توجه به اینکه تنظیمات بالینی نیازمند رویکردهای متفاوتی برای تدریس است، همه مشارکت کنندگان ابزارهایی را برای کمک به مربیان در مواجهه با چالش های این محیط یادگیری پیچیده ارائه می کنند. .

توضیحات(انگلیسی)

Named a 2013 Doody's Essential Purchase!

I recommend this book as an introduction to new educators involved in clinical teaching."--Journal for Nurses in Staff Development

This textbook presents a comprehensive framework for planning, guiding, and evaluating learning activities for undergraduate and graduate nursing students in clinical settings.

The book presents clinical teaching strategies that are effective and practical in a rapidly changing health care environment. It describes a range of teaching strategies useful for courses in which the teacher is on-site with students, in courses using preceptors, in simulation laboratories, and in distance education environments.

This book represents the cutting edge of educational strategies, examining innovative uses of virtual reality, game-based learning, and nontraditional sites for clinical teaching. Also discussed are culturally inclusive strategies, methods incorporating current technologies, and strategies for teaching students with disabilities.

Key Topics:

  • Choosing clinical learning assignments
  • Self-directed learning activities
  • Case method, case study, and grand rounds
  • Clinical Nurse Educator Examination Detailed Test Blueprint core competencies
  • Evaluation strategies and grading for written assignments
  • Ethical and legal issues in clinical teaching

Recognizing that clinical settings require different approaches to teaching, the contributors present all the tools necessary to help educators meet the challenges of this complex learning environment.