عصب شناسی و ژنتیک نیکوتین و تنباکو ۲۰۱۵
The Neurobiology and Genetics of Nicotine and Tobacco 2015

دانلود کتاب عصب شناسی و ژنتیک نیکوتین و تنباکو ۲۰۱۵ (The Neurobiology and Genetics of Nicotine and Tobacco 2015) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف)

نویسنده

David J.K. Balfour, Marcus R. Munafò

تعداد صفحه‌ها

231

نوع فایل

pdf

حجم

4 Mb

سال انتشار

2015

89,000 تومان

دانلود ۳۰.۰۰۰ کتاب پزشکی فقط با قیمت یک کتاب و ۹۹ هزار تومان !
توضیحات

معرفی کتاب عصب شناسی و ژنتیک نیکوتین و تنباکو ۲۰۱۵

هدف اصلی این کتاب و جلد همراه آن نروفارماکولوژی وابستگی به نیکوتین کشف راه هایی است که مطالعات اخیر در مورد نیکوتین و نقش آن در اعتیاد به دخانیات چشم ما را به خواص روان دارویی باز کرده است. از این داروی منحصر به فرد و جذاب در حالی که جلد فعلی عوامل مولکولی و ژنتیکی را که بر پاسخ های رفتاری به نیکوتین تأثیر می گذارند و اینکه چگونه ممکن است بر نقش نیکوتین در وابستگی به تنباکو تأثیر می گذارند، در نظر می گیرد، عصب فارماکولوژی وابستگی به نیکوتین بر پیچیدگی عصبی و مکانیسم های روان شناختی تمرکز دارد. این وابستگی به نیکوتین در مدل های حیوانی آزمایشی و ارتباط آن با اعتیاد به تنباکو در انسان را واسطه می کند.

این مجلدها مروری معاصر از تحقیقات جاری در مورد روان دارویی نیکوتین و نقش آن در وابستگی به تنباکو از سوی رهبران این حوزه تحقیقاتی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و امیدواریم برای کسانی که برنامه های تحقیقاتی خود را توسعه می دهند ارزشمند باشد. در مورد این موضوع مهم

توضیحات(انگلیسی)

The primary purpose of this book and its companion volume The Neuropharmacology of Nicotine Dependence is to explore the ways in which recent studies on nicotine and its role in tobacco addiction have opened our eyes to the psychopharmacological properties of this unique and fascinating drug. While the present volume considers the molecular and genetic factors which influence behavioral responses to nicotine and how these may impact on the role of nicotine in tobacco dependence, the book The Neuropharmacology of Nicotine Dependence focuses on the complex neural and psychological mechanisms that mediate nicotine dependence in experimental animal models and their relationship to tobacco addiction in humans.

These volumes will provide readers with a contemporary overview of current research on nicotine psychopharmacology and its role in tobacco dependence from leaders in this field of research and will hopefully prove valuable to those who are developing their own research programmes in this important topic.