اطلس گوارش: رویکردی مبتنی بر الگو برای بیوپسی تومور ۲۰۱۸
Atlas of Gastrointestinal Pathology: A Pattern Based Approach to Neoplastic Biopsies 2018

دانلود کتاب اطلس گوارش: رویکردی مبتنی بر الگو برای بیوپسی تومور ۲۰۱۸ (Atlas of Gastrointestinal Pathology: A Pattern Based Approach to Neoplastic Biopsies 2018) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف)

نویسنده

Christina A. Arnold, Dora Lam-Himlin, Elizabeth A. Montgomery

تعداد صفحه‌ها

668

نوع فایل

pdf

حجم

402 Mb

سال انتشار

2018

89,000 تومان

دانلود ۳۰.۰۰۰ کتاب پزشکی فقط با قیمت یک کتاب و ۹۹ هزار تومان !
توضیحات

معرفی کتاب اطلس گوارش: رویکردی مبتنی بر الگو برای بیوپسی تومور ۲۰۱۸

به عنوان عنوان اصلی Doody’s برای سال 2022 انتخاب شد! اطلس گوارش: رویکردی مبتنی بر الگو برای بیوپسی تومور که به خوبی فرآیند معاینه روزانه را منعکس می کند، یک راهنمای زیبا و مؤثر برای تشخیص دقیق است. این مرجع عملی از یک رویکرد مبتنی بر الگوی اثبات شده برای توضیح واضح نحوه تفسیر موارد دشوار با برجسته کردن پرچم های قرمز در نمودار بالینی و شناسایی سرنخ های پنهان در اسلایدها استفاده می کند. به عنوان یک راهنمای روزمره مفید است، ویژگی های بالینی و آموزشی متعددی دارد که به شما کمک می کند اطلاعات مرتبط را پیدا کنید، به تشخیص صحیح برسید و یک گزارش پاتولوژی جامع و کارآمد تهیه کنید.

  • بیش از 1600 فتومیکروگراف با کیفیت بالا طیف مورفولوژیکی ظریف فرآیندهای نئوپلاستیک در دستگاه گوارش را ثبت می کند. هر تصویر با ملاحظات تشخیصی کلیدی حاشیه نویسی شده است و شامل پیام هایی است که ویژگی های ظریف و سرنخ های تشخیصی را نشان می دهد.
  • ابزارهای عملی در سراسر متن عبارتند از:
    • جدول هایی با تمرکز بر ویژگی های پاتولوژیک بالینی برجسته، پیامدهای مدیریتی، و گزینه های درمانی o بحث در مورد چگونگی و زمان ترکیب ابزارهای مولکولی o چک لیست هایی برای عناصر کلیدی رویکرد تشخیصی و یادداشت های معمول برای گنجاندن در گزارش های پاتولوژی
    • تصاویر مربوط به آندوسکوپی، تصاویر نمونه های ناخالص انتخابی، و ارقام بالینی
    • بررسی مختصر بافت شناسی طبیعی، تضاد با فنوتیپ های موفق را ارائه می کند. li>
    • بخش “مرواریدها و دام ها” و “خطاهای نزدیک” با درس هایی از تجربه تسویه حساب در زندگی واقعی
    • بخش های “سوالات متداول” که در مورد معضلات رایج تشخیصی بحث می کند
    • بخش های «فرم مشاهده» که مدلی را برای نحوه گروه بندی موضوعات ارائه می دهد. به خصوص پیچیده یا چالش برانگیز
    • آزمون ها در هر فصل از تجربه IDE منطقه با موضوعات آموزشی به سبک هیئت مدیره با بازده بالا

بهبود تجربه خواندن کتاب الکترونیکی

  • مستقیماً در دستگاه(های) خود بخوانید، مانند رایانه، تبلت یا گوشی های هوشمند.
  • به راحتی به یک کتاب صوتی تبدیل کنید در حین پخش محتوای خود با تبدیل متن به گفتار به زبان طبیعی.
توضیحات(انگلیسی)
Selected as a Doody's Core Title for 2022!

Closely mirroring the daily sign-out process, Atlas of Gastrointestinal Pathology: A Pattern Based Approach to Neoplastic Biopsies is a highly illustrated, efficient guide to accurate diagnosis. This practical reference uses a proven, pattern-based approach to clearly explain how to interpret challenging cases by highlighting red flags in the clinical chart and locating hidden clues in the slides. Useful as a daily "scope-side guide," it features numerous clinical and educational features that help you find pertinent information, reach a correct diagnosis, and assemble a thorough and streamlined pathology report.

  • More than 1,600 high-quality photomicrographs capture the subtle morphologic spectrum of neoplastic processes of the tubular GI tract. Each image is captioned with key diagnostic considerations and includes call-outs showing subtle features and diagnostic clues.
  • Practical tools throughout the text include:
    • Tables that emphasize salient clinicopathologic features, management implications, and therapeutic options o Discussions of how and when to incorporate molecular tools o Checklists for key elements of the diagnostic approach and sample notes for inclusion in pathology reports
    • Relevant endoscopic images, photographs of select gross specimens, and medical figures
    • Brief reviews of normal histology that provide contrast to succeeding patterns
    • "Pearls and Pitfalls" and "Near Misses" sections with lessons from real life sign-out experience
    • "Frequently Asked Questions" sections that discuss common diagnostic dilemmas
    • "Sample Note" sections that offer a template of how to synthesize complicated or especially challenging topics
    • Quizzes in every chapter that provide experience with high-yield, board-style teaching topics

Enhance Your eBook Reading Experience

  • Read directly on your preferred device(s), such as computer, tablet, or smartphone.
  • Easily convert to audiobook, powering your content with natural language text-to-speech.