فلسفه بازاریابی: رویکرد واقع‌گرای نوین ۲۰۲۱
Philosophy of Marketing: The New Realist Approach 2021

دانلود کتاب فلسفه بازاریابی: رویکرد واقع‌گرای نوین ۲۰۲۱ (Philosophy of Marketing: The New Realist Approach 2021) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف) و ترجمه فارسی

نویسنده

Matteo Giannasi, Francesco Casarin

ناشر: Routledge
voucher (1)

۳۰ هزار تومان تخفیف با کد «OFF30» برای اولین خرید

سال انتشار

2021

زبان

English

تعداد صفحه‌ها

280

نوع فایل

pdf

حجم

2.2 MB

از: قیمت اصلی 200,000 تومان بود.قیمت فعلی 129,000 تومان است.

🏷️ قیمت اصلی: ۳۷۸٬۰۰۰ تومان بود. قیمت فعلی: ۲۹۸٬۰۰۰ تومان.

📥 دانلود نسخه‌ی اصلی کتاب به زبان انگلیسی(PDF)
🧠 به همراه ترجمه‌ی فارسی با هوش مصنوعی 🔗 مشاهده جزئیات

پیش‌خرید با تحویل فوری(⚡️) | فایل کتاب حداکثر تا ۳۰ دقیقه(🕒) پس از ثبت سفارش آماده دانلود خواهد بود.

دانلود مستقیم PDF

ارسال فایل به ایمیل

پشتیبانی ۲۴ ساعته

توضیحات

معرفی کتاب فلسفه بازاریابی: رویکرد واقع‌گرای نوین ۲۰۲۱

چگونه می‌توانیم بر پارادایم به سرعت رو به زوال پست‌مدرنیسم که به یک سنت خشک و بی‌حاصل در بازاریابی تبدیل شده است، غلبه کنیم؟ این کتاب با استفاده از ابزارهای فلسفی جدیدی که توسط رئالیسم نو توسعه یافته‌اند، به این پرسش اساسی پاسخ می‌دهد. این کتاب فرصت‌هایی را که بازاریابی به دلیل ایدئولوژی فراگیر پست‌مدرنیستی از دست داده است، نشان می‌دهد و یک رویکرد جدید و ثمربخش را پیشنهاد می‌کند که بر اهمیت واقعیت برای تجزیه و تحلیل‌ها و مدل‌های بازاریابی متمرکز است.

ارجاع بیشتر به واقعیت، تحقیقات و عمل بازاریابی را تقویت می‌کند، نه اینکه آن‌ها را تضعیف کند. برعکس، غفلت از چنین ارجاعی مانع از تحقق کامل پتانسیل بازاریابی در زمینه‌های مختلف می‌شود. هدف این کتاب بنیادی است: هدف آن بازگشت به رئالیسم سنتی نیست، بلکه گشودن مسیری نو و غلبه بر موانع نظری در بازاریابی و مدیریت، از طریق بازنگری برخی از مفروضات و غنی‌سازی مقوله‌های آن‌ها است، تا راه را برای رویکردهای تازه و نوآوری‌های روش‌شناختی هموار کند. از این نظر، کتاب مشوق نوآوری و آزمایش نظری است و مفاهیم جدیدی مانند دعوت و فرسایش را معرفی می‌کند که می‌توانند کاربردهای ثمربخشی در نظریه و عمل بازاریابی پیدا کنند. هدف از این کار، کمک به حل مشکلات مهم و کشف پدیده‌های جدید است. فصل آخر کتاب، این رویکرد جدید را در هشت مطالعه موردی از زمینه‌های کسب و کار به کار می‌گیرد.

این کتاب برای فلاسفه‌ای که به رئالیسم نو علاقه‌مند هستند و همچنین برای محققان، پژوهشگران و متخصصان بازاریابی که به اهمیت و ثمربخشی ارجاع به واقعیت برای اهداف خود حساس هستند، مورد توجه خواهد بود.


فهرست کتاب:

۱. روی جلد

۲. صفحه عنوان فرعی

۳. صفحه مجموعه

۴. صفحه عنوان

۵. صفحه حق تکثیر

۶. صفحه تقدیم

۷. فهرست

۸. پیشگفتار

۹. مقدمه

۱۰. بخش ۱: ضد واقع‌گرایی و پیامدهای آن

۱۱. بخش ۲: اهمیت واقع‌گرایی

۱۲. نتیجه‌گیری

۱۳. مراجع

۱۴. نمایه

توضیحات(انگلیسی)

How can we overcome the rapidly ageing postmodernist paradigm, which has become sterile orthodoxy in marketing? This book answers this crucial question using fresh philosophical tools developed by New Realism. It indicates the opportunities missed by marketing due to the pervasive postmodernist ideology and proposes a new and fruitful approach pivoting on the significance of reality to marketing analyses and models.

Intensifying reference to reality will boost marketing research and practice, rather than impair them; conversely, neglecting such a reference will prevent marketing from realising its full potential, in several contexts. The aim of the book is foundational: its purpose is not a return to traditional realism but to break new ground and overcome theoretical obstacles in marketing and management by revising some of their assumptions and enriching their categories, thereby paving the way to fresh approaches and methodological innovations. In that sense, the book encourages theoretical innovation and experimentation and introduces new concepts, like invitation and attrition, which can find fruitful applications in marketing theory and practice. That is meant to be conductive to the solution of important difficulties and to the uncovering of new phenomena. The last chapter of the book applies the new approach to eight case studies from business contexts.

This book will be of interest to philosophers interested in New Realism and to researchers, scholars and marketing professionals sensitive to the importance and fruitfulness of reference to reality, for their own purposes.


Table of Contents

1. Cover

2. Half Title

3. Series Page

4. Title Page

5. Copyright Page

6. Dedication Page

7. Contents

8. Preface

9. Introduction

10. Part 1 Antirealism and Its Consequences

11. Part 2 The Significance of Realism

12. Conclusion

13. References

14. Index

دیگران دریافت کرده‌اند

ماستودون برای دامیز ۲۰۲۳
Mastodon For Dummies 2023

از: قیمت اصلی 200,000 تومان بود.قیمت فعلی 129,000 تومان است.

بازاریابی برای دامیز ۲۰۲۲
Marketing For Dummies 2022

از: قیمت اصلی 200,000 تومان بود.قیمت فعلی 129,000 تومان است.

سایر کتاب‌های ناشر

✨ ضمانت تجربه خوب مطالعه

بازگشت کامل وجه

در صورت مشکل، مبلغ پرداختی بازگردانده می شود.

دانلود پرسرعت

دانلود فایل کتاب با سرعت بالا

ارسال فایل به ایمیل

دانلود مستقیم به همراه ارسال فایل به ایمیل.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

با چت آنلاین و پیام‌رسان ها پاسخگو هستیم.

ضمانت کیفیت کتاب

کتاب ها را از منابع معتیر انتخاب می کنیم.