خلق محصولات و خدمات نوآورانه: روش نوآوری فورث ۲۰۱۶
Creating Innovative Products and Services: The FORTH Innovation Method 2016

دانلود کتاب خلق محصولات و خدمات نوآورانه: روش نوآوری فورث ۲۰۱۶ (Creating Innovative Products and Services: The FORTH Innovation Method 2016) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف)

نویسنده

Gijs van Wulfen

ناشر: Routledge
voucher (1)

۳۰ هزار تومان تخفیف با کد «OFF30» برای اولین خرید

سال انتشار

2016

زبان

English

تعداد صفحه‌ها

292

نوع فایل

epub

حجم

19.6 MB

از: قیمت اصلی 200,000 تومان بود.قیمت فعلی 129,000 تومان است.

🏷️ قیمت اصلی: ۳۷۸٬۰۰۰ تومان بود. قیمت فعلی: ۲۹۸٬۰۰۰ تومان.

📥 دانلود نسخه‌ی اصلی کتاب به زبان انگلیسی(PDF)
🧠 به همراه ترجمه‌ی فارسی با هوش مصنوعی 🔗 مشاهده جزئیات

پیش‌خرید با تحویل فوری(⚡️) | فایل کتاب حداکثر تا ۳۰ دقیقه(🕒) پس از ثبت سفارش آماده دانلود خواهد بود.

دانلود مستقیم PDF

ارسال فایل به ایمیل

پشتیبانی ۲۴ ساعته

توضیحات

معرفی کتاب خلق محصولات و خدمات نوآورانه: روش نوآوری فورث ۲۰۱۶

محصولات و خدمات واقعاً جدید کمیاب هستند، در حالی که نیاز به آن‌ها بسیار زیاد است. به همین دلیل، نوآوری ابزاری مدیریتی مهم است – اما بسیاری از ما در مورد نحوه برخورد با آن مشکل داریم. کتاب “ایجاد محصولات و خدمات نوآورانه” اثر گیس فان وولفن، برای هر کسی که در طراحی محصول یا خدمات جدید، توسعه برند، توسعه کسب و کار جدید یا توسعه سازمانی مشارکت دارد، خواندنی ضروری است، زیرا با ابزارهای عملی، چک‌لیست‌های مؤثر و یک نقشه راه الهام‌بخش نوآوری، ابهام را از ابتدای فرآیند نوآوری می‌زداید.

گیس فان وولفن توضیح می‌دهد که چگونه:
* یک تیم ایده‌پردازی متعهد بسازید، یک مأموریت نوآوری مشخص تدوین کنید و فرصت‌ها را شناسایی کنید.
* روندها، فناوری و مشتریان بالقوه را بررسی کنید، سپس مثبت‌ترین فرصت‌ها و بینش‌های مشتری را برای انتقال به مرحله بعد انتخاب کنید – ایده‌ها را مطرح کنید.
* دوازده ایده جدید و امیدوارکننده برای محصولات یا خدمات نوآورانه را توسعه دهید.
* مفاهیم را در تحقیقات کیفی بین مشتریان بالقوه بررسی کنید و آن‌ها را بهبود بخشید.
* بهترین ایده‌ها را در یک مینی بیزنس‌کیس ملموس برای هر ایده محصول بگنجانید و آن‌ها را برای تصمیم‌گیری و پذیرش در فرآیند توسعه مرحله‌ای منظم ارائه دهید.

روش مؤثر ۵ مرحله‌ای FORTH که در این کتاب ارائه شده است، به نوآوری‌های محصول و خدمات شما شتاب می‌بخشد. موفقیت این رویکرد عملی در یک مطالعه موردی از یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه در هلند برجسته شده است: Univé VGZ IZA Trias و برای بازارهای B2C و B2B مناسب است.

کتاب “ایجاد محصولات و خدمات نوآورانه” برای مدیران عامل، مدیران، مشاوران و متخصصان نوآوری در سازمان‌هایی نوشته شده است که مسئول یا درگیر نوآوری محصول هستند. در این کتاب، راهنمایی‌های عملی را در هر مرحله خواهید یافت.


فهرست کتاب:

۱. صفحه روی جلد

۲. صفحه عنوان

۳. صفحه حق تکثیر

۴. فهرست

۵. فهرست تصاویر

۶. فهرست جداول

۷. پیشگفتار

۸. مقدمه

۹. مقدمه

۱ شروع دشوار نوآوری

۲ عوامل موفقیت در مرحله ایده پردازی

۳ روش نوآوری FORTH

۴ با تمام قوا به جلو

۵ مشاهده و یادگیری

۶ پرورش ایده ها

۷ آزمایش ایده ها

۸ بازگشت به خانه

۱۸. نتیجه گیری

۱۹. پیوست ۱

۲۰. پیوست ۲

۲۱. کتابنامه

۲۲. واژه نامه

۲۳. نمایه

توضیحات(انگلیسی)
Really new products and services are scarce, yet the need for them is huge. That's why Innovation is an important managerial instrument - but many of us struggle with how to approach it. Gijs van Wulfen's Creating Innovative Products and Services is an essential read for anyone involved in new product or service design, brand development, new business development or organizational development because it 'unfuzzies' the front end of innovation with practical tools, effective checklists and an inspiring innovation route map. Gijs van Wulfen explains how to: ¢ Build a committed ideation team, compile a concrete innovation assignment and identify opportunities; ¢ Explore trends, technology and potential customers, then choose the most positive opportunities and customer insights to transfer to the next step - raise ideas; ¢ Develop twelve new promising innovative product or service concepts; ¢ Check the concepts in qualitative research among potential clients and improve them; ¢ Work the best into a tangible mini business case per product idea, and present them for decision making and adoption in the regular stage gate development process. The effective 5-step FORTH method presented in this book, will jump start your product and service innovations. The success of this practical approach is highlighted in a case study of one of the largest insurance companies in The Netherlands: Univé VGZ IZA Trias and is suitable for both business-to-consumer and business-to-business markets. Creating Innovative Products and Services has been written for directors, managers, advisors and innovation specialists in organisations who are responsible for, or involved in, product innovation. In it you will find practical guidance through every stage.


Table of Contents

1. Cover Page

2. Title Page

3. Copyright Page

4. Contents

5. List of Figures

6. List of Tables

7. Foreword

8. Preface

9. Introduction

1 The Difficult Start of Innovation

2 Success Factors for the Ideation Phase

3 The FORTH Innovation Method

4 Full Steam Ahead

5 Observe and Learn

6 Raise Ideas

7 Test Ideas

8 Homecoming

18. Conclusion

19. Appendix I

20. Appendix II

21. Bibliography

22. Glossary

23. Index

دیگران دریافت کرده‌اند

سایر کتاب‌های ناشر

✨ ضمانت تجربه خوب مطالعه

بازگشت کامل وجه

در صورت مشکل، مبلغ پرداختی بازگردانده می شود.

دانلود پرسرعت

دانلود فایل کتاب با سرعت بالا

ارسال فایل به ایمیل

دانلود مستقیم به همراه ارسال فایل به ایمیل.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

با چت آنلاین و پیام‌رسان ها پاسخگو هستیم.

ضمانت کیفیت کتاب

کتاب ها را از منابع معتیر انتخاب می کنیم.