بازاریابی وب ۳: راهنمای انقلاب بعدی اینترنت ۲۰۲۳
Web3 Marketing: A Handbook for the Next Internet Revolution 2023
دانلود کتاب بازاریابی وب ۳: راهنمای انقلاب بعدی اینترنت ۲۰۲۳ (Web3 Marketing: A Handbook for the Next Internet Revolution 2023) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف)
| نویسنده |
Amanda Cassatt |
|---|
ناشر:
John Wiley & Sons
۳۰ هزار تومان تخفیف با کد «OFF30» برای اولین خرید
| سال انتشار |
2023 |
|---|---|
| زبان |
English |
| تعداد صفحهها |
240 |
| نوع فایل |
|
| حجم |
2.0 MB |
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
🏷️
378,000 تومان
قیمت اصلی: ۳۷۸٬۰۰۰ تومان بود.
298,000 تومان
قیمت فعلی: ۲۹۸٬۰۰۰ تومان.
📥 دانلود نسخهی اصلی کتاب به زبان انگلیسی(PDF)
🧠 به همراه ترجمهی فارسی با هوش مصنوعی
🔗 مشاهده جزئیات
دانلود مستقیم PDF
ارسال فایل به ایمیل
پشتیبانی ۲۴ ساعته
توضیحات
معرفی کتاب بازاریابی وب ۳: راهنمای انقلاب بعدی اینترنت ۲۰۲۳
کتابی ضروری دربارۀ بازاریابی وب ۳
تا مدت محدودی، با خرید این کتاب یک NFT دریافت کنید!
بازاریابی وب ۳: راهنمای انقلاب بعدی اینترنت، کتابی ضروری برای هر کسی است که به دنبال درک عصر بعدی اینترنت و شروع به ساختن است. فراتر از هیاهوی حاشیهای و تیترهای خبری پیرامون ارزهای دیجیتال و NFTها، یک انقلاب واقعی در حال وقوع است: فناوریهای جدید برای مالکیت، انتقال و سازماندهی ارزش، به معنای پایان دیرهنگام اینترنتی است که در آن چند شرکت بزرگ دادهها و قدرت را احتکار میکنند، و مرز جدیدی را برای محصولات، خدمات و برنامههای کاربردی باز میکند که در آن مالکیت و کنترل متعلق به سازندگان، سازندگان و کاربران است.
آماندا کسات، مدیر بازاریابی سابق ConsenSys و سپس بنیانگذار و مدیرعامل شرکت بازاریابی وب ۳، سروتونین، در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد تا این داستان را بازگو کند، و یک راهنمای غیرفنی و به طرز چشمگیری واضح را در مورد تاریخچه، مفاهیم کلیدی و چشمانداز در حال تکامل وب ۳ ارائه میدهد. کسات توضیح میدهد که چگونه وب ۳ رویکردهای آزمودهشده در طول زمان را به بازاریابی و برندسازی تغییر میدهد، از جمله چگونگی ایجاد یک انجمن وب ۳. این کتاب برای متخصصان در هر سطحی از مشاغل وب ۳ خود، چه در حال حاضر در وب ۳ کار میکنند یا سرمایهگذاری میکنند، چه در حال بررسی معنای آن برای تجارت خود هستند، یا در حال بررسی جهش به چیز جدیدی هستند – و برای هر کسی که میخواهد انقلاب بعدی اینترنت را درک کند، یک کتاب خواندنی است.
فهرست کتاب:
۱. روی جلد
۲. فهرست مطالب
۳. تقدیر از بازاریابی Web۳
۴. صفحه عنوان
۵. حق نشر
۶. تقدیم
۷. پیشگفتار
۸. بخش ۱: Web۳ چیست؟
۹. بخش ۲: بازاریابی Web۳ در تئوری و عمل
۱۰. بخش ۳: قیف بازاریابی Web۳
۱۱. بخش ۴: تحول Web۳ و Web۲.۵
۱۲. نتیجهگیری
۱۳. سپاسگزاری
۱۴. درباره نویسنده
۱۵. نمایه
۱۶. توافقنامه مجوز کاربر نهایی
توضیحات(انگلیسی)
THE ESSENTIAL WEB3 MARKETING BOOK
For a limited time, claim an NFT with a copy of your book!
Web3 Marketing: A Handbook for the Next Internet Revolution is the essential book for anyone looking to understand the next era of the internet and start building. Beyond the sensational hype and headlines around crypto and NFTs, a real revolution is taking place: new technologies for owning, moving, and organizing value spell the overdue end of an internet where a few huge companies hoard data and power, and open a new frontier for products, services, and applications in which ownership and control belongs to creators, builders, and users.
As former CMO of ConsenSys then Founder and CEO of top web3 marketing firm Serotonin—Amanda Cassatt is in a unique position to tell this story, and delivers a remarkably clear, nontechnical guide to the history, key concepts, and still-evolving landscape of Web3. Cassatt explains how Web3 transforms time-tested approaches to marketing and brand-building, including how to build a Web3 community. This book is a must-read for professionals at any level in their Web3 careers—already working or investing in Web3, exploring what it means for their business, or considering a jump into something new—and for anyone who wants to understand the next internet revolution.
Table of Contents
1. Cover
2. Table of Contents
3. Praise for Web3 Marketing
4. Title Page
5. Copyright
6. Dedication
7. Preface
8. PART 1: What Is Web3?
9. PART 2: Web3 Marketing in Theory and Practice
10. PART 3: The Web3 Marketing Funnel
11. PART 4: Web3 Transformation and Web2.5
12. Conclusion
13. Acknowledgments
14. About the Author
15. Index
16. End User License Agreement
دیگران دریافت کردهاند
بپرس و تحویل بده: با گوش دادن به صدای مشتریانتان، قلب کسب و کارتان را کشف کنید ۲۰۲۳
Ask & Deliver: Discover the Heart of Your Business by Listening to the Voice of Your Customers 2023
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
مزیت اقتدار: ساختن رهبری فکری متمرکز بر تاثیرگذاری نه بر خودخواهی ۲۰۲۳
The Authority Advantage: Building Thought Leadership Focused on Impact Not Ego 2023
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
برندسازی که برای کسب و کار معنا دارد: لبه اقتصاد: کتاب هایی که به شما برتری می دهند ۲۰۲۲
Branding that Means Business: Economist Edge: books that give you the edge 2022
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
استراتژی هوش مصنوعی برای فروش و بازاریابی: اتصال بازاریابی، فروش و تجربه مشتری ۲۰۲۲
AI Strategy for Sales and Marketing: Connecting Marketing, Sales and Customer Experience 2022
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
توجه کنید: تبلیغات نوآورانه برای دنیای دیجیتال ۲۰۲۱
Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World 2021
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
برتری تجربه مشتری: شش رکن رشد ۲۰۲۱
Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth 2021
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
سایر کتابهای ناشر
بازاریابی روستایی: رشد مصرف کننده غیرشهری در سال ۲۰۲۴
Rural Marketing: Growing the Non-urban Consumer 2024
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
کتاب راهنمای راتلج در مورد حریم خصوصی و رسانه های اجتماعی ۲۰۲۳
The Routledge Handbook of Privacy and Social Media 2023
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
برندسازی که برای کسب و کار معنا دارد: لبه اقتصاد: کتاب هایی که به شما برتری می دهند ۲۰۲۲
Branding that Means Business: Economist Edge: books that give you the edge 2022
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
توجه کنید!: چگونه توجه را جلب، حفظ و از آن برای رشد کسب وکار خود در سال ۲۰۲۲ استفاده کنیم
Pay Attention!: How to Get, Keep, and Use Attention to Grow Your Business 2022
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
کتاب راهنمای مستقیم به مصرف کننده: داستان ها و استراتژی های برندهایی که قوانین DTC را در سال ۲۰۲۲ نوشتند
The Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands that Wrote the DTC Rules 2022
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
استراتژی هوش مصنوعی برای فروش و بازاریابی: اتصال بازاریابی، فروش و تجربه مشتری ۲۰۲۲
AI Strategy for Sales and Marketing: Connecting Marketing, Sales and Customer Experience 2022
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
موتور بازاریابی نهایی: ۵ قدم برای رشد باورنکردنی و مداوم در سال ۲۰۲۱
The Ultimate Marketing Engine: 5 Steps to Ridiculously Consistent Growth 2021
از: 200,000 تومان قیمت اصلی 200,000 تومان بود.129,000 تومانقیمت فعلی 129,000 تومان است.
✨ ضمانت تجربه خوب مطالعه
بازگشت کامل وجه
در صورت مشکل، مبلغ پرداختی بازگردانده می شود.
دانلود پرسرعت
دانلود فایل کتاب با سرعت بالا
ارسال فایل به ایمیل
دانلود مستقیم به همراه ارسال فایل به ایمیل.
پشتیبانی ۲۴ ساعته
با چت آنلاین و پیامرسان ها پاسخگو هستیم.
ضمانت کیفیت کتاب
کتاب ها را از منابع معتیر انتخاب می کنیم.
